Om Babyshop.no

Velkommen til Babyshop.no!

Her kan du i ro og mak gjøre deg kjent med vårt store utvalg av kjente merkevarer, lese tester om hvordan produktene fungerer i hverdagen og få varene levert innom noen få virkedager. En ekstra trygghet er at Babyshop ikke bare er en nettbutikk, men en solid faghandel med kunnskapsrike ansatte og en rekke butikker du kan besøke. Gode råd, veiledning, service og oppfølging er aldri langt unna, uansett hvilken av våre butikker du handler i.

Vi strekker oss fra spedbarn og opp til eldre barn, og ønsker å inspirere både liten og stor til en herlig shoppingopplevelse. Håper du finner det du leter etter, men har du spørsmål så nøl ikke med å besøke oss eller kontakte vår kundeservice på [email protected]

Nettbutikken er selvfølgelig alltid åpen for handel, men ønsker du å snakke med noen kan du ringe mellom 08.00-17.00 alle virkedager.

Alle e-poster vil bli besvart fortløpende og vi legger vår sjel i å ha god norsk kundeservice!

Her finner du all kontaktinformasjon til oss "Kontakt oss".

Babyshop Norge har organisasjonsnummer: 898 278 662

Betaling

Kontokort
I dag kan du betale for dine varer på Babyshop.no med VISA, MasterCard og Eurocard. Det tilkommer ingen ekstra kostnad når du betaler med kredittkort!

 

DIBS beskytter din informasjon
Alle transaksjoner er kryptert via SSL (Secure Sockets Layer) og er helt sikre. For maksimal sikkerhet, bruker vi også 3DSecure. Kjøp med kredittkort skjer uten avgifter

 

PayPal
PayPal er en enkel måte å betale med kreditt- eller kontokort. For å bruke denne betalingsmåten som både er sikker og enkel, krever det at du har et konto hos PayPal. Det får du ved å klikke her.

Det tilkommer ingen ekstra kostnad når du betaler med PayPal.


 

Faktura
Via Klarna tilbyr vi deg å betale din ordre med faktura. Vi gjør en rask kredittsjekk i forbindelse med din bestilling og du får beskjed direkte om du blir godkjent.

Betalingsbetingelsene er 14 dager!

Husk at du må skrive inn riktig adresse og postnummer når du registrerer deg for at fakturaen din skal bli godkjent. Koster 30 kroner. Vilkår.

 

Klarna konto
Via Klarna har du mulighet for delvis betaling når du handler hos babyshop.no. Med denne betalingsmåten, har du mulighet å betale av i ditt eget tempo fra 95 NOK per måned eller 1/24 av det totale beløpet på kontoen. Du kan alltid velge å betale hele beløpet når du vil.

Det tilkommer et administrasjonsgebyr på 45 NOK og en årlig prosentsats på 22% for delvis betaling. Klikker du her kan du regne ut din månedskostnad med denne betalingsmåten.

 

Fraktkostnad
Fraktkostnad 29 NOK.

 

Karriere

Vil du bli en del av vår herlige gjeng?

Hver dag med oss skal være morsom - Don't Monday it!

Vi vokser så det knaker og søker stadig nye talenter som er klare for neste utfordring. Ta en titt på vår karriereside og se om noen av de ledige stillingene er noe for akkurat deg!

Kontakt oss

Har du noen spørsmål til oss her på Babyshop.no? Kontakt oss gjerne!

Kundeservice

Man-fre 08.00 til 17.00

Tel: + 47 85290071
E-post: [email protected]

 

Retur & Lager

Babyshop AS
Box 87
551 12 Jønkøping

Hovedkontor

Babyshop Norge AS
Billingstadsletta 22
1396 Billingstad
Tel: 66 77 52 50

Om varen du søker ikke finnes i nettbutikken, ta kontakt med din lokale Babyshop-butikk, den kan finnes der!

Akkurat nå har vi litt lengre svarstider enn normalt. Vi takker for din tålmodighet og besvarer din mail så snart vi kan.

Babyshop Norge AS har organisasjonsnummer: 884 012 392
Vanlige spørsmål og svar
Fakta og prisinformasjon er gitt med forbehold om skrivefeil, prisøkninger, lagersaldo, eventuelt feilaktig produktbeskrivelse eller annen vareinformasjon. Situasjoner hvor varer er utsolgt, kan forekomme. 

Hvordan bytter eller returnerer jeg en vare?
For å returnere en vare, bruk den inkluderte returseddelen (Return Drop Off) til å sende varen tilbake til oss. Du klistrer lappen på pakken og leverer den inn på samme sted som du hentet den ut. Dette for at den skal komme raskt og sikkert frem til vårt lager. Har du valgt Click to Collect ved din bestilling, vil det ikke følge med en returlapp i pakken. Du kan da levere returen inn i en av våre fysiske butikker, så blir tilbakebetalingen utført når vårt lager har behandlet din retur. 

Ønsker du å bytte din vare, legg en ny bestilling og bruk koden på den grønne seddelen som følger med pakken, for fri frakt på din nye ordre. Om du har spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice. 

Klikk her for å kontakte kundeservice.

Hvor mye koster frakten?
Ved bestilling tilkommer en fast frakt på 29 NOK. Bestiller du til butikk eller om totaltverdien er over 999,- er fraktkostnaden 0 NOK.

Angrerett og returrett
Dersom du ikke er fornøyd med varen, har du 30 dager på deg til å returnere varen. Det betyr at du har åpent kjøp i hele denne perioden, og kan sende tilbake varen og få pengene igjen. 

Vi garanterer refusjon på alle varer, så lenge de er i ubrukt stand når de returneres. Alle merkelapper eller etiketter må fortsatt være intakte, og varene kan ikke være skadet, brukt eller vasket.

Retur av varer i 3 for 2 kampanjer
Hvis du har kjøpt varer i et 3 for 2 tilbud, må samtlige varer i bestillingen returneres. 
Det er ikke mulig å returnere enkelte varer kjøpt via dette tilbudet.
Bytte av farg eller størrelse kan ev. hver mulig. Kontakt Kundeservice for mer informasjon.
Ved eventuell reklamasjon, kontakt alltid vår Kundeservice.

Kommer det moms i tillegg når jeg mottar bestillingen?
Momsen er alltid inkludert i prisen du ser i nettbutikken.

Har min bestilling gått igjennom?
Hvis du er usikker på om bestillingen har gått igjennom, er det flere måter å sjekke dette på:

  • Når du har gjort en bestilling, vil det dukke opp en side med overskriften ”Din bestilling”.
  • En ordrebekreftelse skal ha blitt sendt til e-postadressen du har oppgitt.
  • Du kan se din ordre når du logger inn på nettsiden under ”Mine sider”.

Kan jeg legge til/bytte varer på min bestilling?
Etter at bestillingen er godkjent, kan vi ikke legge til flere produkter i samme kjøp. Men legger du en ny bestilling for produktet/produktene du vil legge til, trekker vi selvsagt av prisen for dobbel frakt.

Hvor er min faktura?
Din faktura blir sendt til den e-postadressen du har oppgitt hos Babyshop.no fra ”Klarna”, vår fakturapartner. Dette skjer samtidig som vi sender bestillingen til deg.

Når blir bestillingen sendt?
Det tar ca. 3-5 virkedager innen du får din bestilling. Pakken blir da levert til et ombud i nærheten av oppgitt postnummer.

Hvor er min bestilling?
Du kan spore din bestilling med hjelp av kollinummeret du fikk i bekreftelsen, når du gjorde bestillingen. 

Hva gjør jeg hvis jeg har fått feil vare?
Har du fått feil vare levert til deg, eller at varen ikke er i forventet tilstand kan du kontakte vår kundeservice på [email protected] eller telefon +47 (85) 290071.

Hva gjør jeg hvis jeg vil klage på en vare?
Når det gjelder klager følger Babyshop.no norsk lov og Forbrukerrådets retningslinjer. Kontakt oss alltid på  +47 (85) 290071 eller [email protected] før du sender varen tilbake. Ta et bilde/video av skaden og send det sammen med en forklaring til vår kundeservice. Vi står alltid for fraktkostnadene når det gjelder reklamasjoner.

Jeg kan ikke logge inn med mine opplysninger, hvorfor?
Først av alt sørg for at du har riktig e-postadresse. Hvis du fremdeles ikke kan logge inn er den enkleste måten å be om et nytt passord under "Glemt passord". Der fyller du inn e-postadressen og mottar en e-post med en link. Du klikker på linken for å opprette et nytt passord som du kan logge inn med. Kan du fremdeles ikke logge inn, kontakt vår kundeservice på [email protected] så hjelper vi deg.

Jeg er under 18 år,  kan jeg handle fra nettbutikken da?
Hvis du er under 18 år, må du alltid ha tillatelse fra foresatte for å få legge en bestilling hos Babyshop.no.

Kan jeg endre leveringsadressen etter at bestillingen er lagt?
Dersom vi ikke allerede har sendt bestillingen gjør vi alltid vårt beste for å endre adressen. Vennligst send en e-post til vår kundeservice [email protected] og skriv ”Feil leveringsadresse” i emnefeltet. Deretter skriver du ordrenummeret og riktig adresse i e-posten. Vi bekrefter endringen når den er gjort. Merk at du aldri kan endre adressen hvis du har valgt å betale med faktura, ettersom ordren av sikkerhetsgrunner må sendes til den adressen du er registrert på.

Kan jeg legge til en vare i bestillingen jeg allerede har gjort?
Nei, dessverre så legger vi ikke til/tar bort varer fra en ordre som allerede er lagt.

Jag kan ikke bestille fra nettsiden?
Hvis du ikke kan bestille fra nettsiden, kan det være for at du prøver å betale med et kredittkort vi for øyeblikket ikke samarbeider med. Det gjelder for eksempel VISA Electron og American Express. Du kan heller ikke velge betalingsmåten ”Faktura” eller ”delvis betaling” hvis pakken skal sendes til en annen adresse enn den du er registrert på.

Hvis de overnevnte alternativene ikke stemmer på deg, ta vennligst et skjermbilde av hvordan det ser ut når problemet oppstår og send det til vår kundeservice på [email protected].

Jeg kan ikke bestille flere av en vare – hva betyr det?
Hos oss kan man bare bestille det antall varer som finns på lager. Årsaken til dette er at vi vil holde våre raske leveringer. Du vil derfor ikke kunne kjøpe flere varer enn det vi har på lager, og systemet vil automatisk gå tilbake til det antall varer vi har.

Produktet jeg kjøpte er nå på salg, kan du refundere meg?
Det er veldig vanskelig for oss å vite om og når noe vil komme på salg. Som et resultat av dette, kan vi ikke refundere mellomlegget om en vare går ned i pris etter at du har gjort et kjøp.

Hva er det som gjelder ved kampanjer?
Når vi har kampanjer, kan det være visse vilkår og begrensninger, dette kan du lese mer om her.

Hva skjer hvis min bestilling blir forsinket?
Hvis det blir noen forsinkelser har du rett til å heve kjøpet dersom du ikke godkjenner den nye leveringstiden. Hvis du vil annullere kjøpet og du allerede har betalt, fører vi tilbake pengene på det kortet du betalte med under en av de nærmeste dagene.

I tilfelle tvist 
Eventuelle tvister skal avgjøres ifølge norsk lov. Babyshop.no følger alltid Forbrukerrådets retningslinjer. 

Vilkår og betingelser

Ordrebekreftelse
Når du har akseptert bestillingen sender vi deg en ordrebekreftelse via e-post, og deretter ytterligere en bekreftelse når vi har pakket bestillingen. Du kan også gå inn på din medlemsside for å få informasjon om bestillingen.

Angrerett og returrett
Dersom du ikke er fornøyd med varen har du angrerett i 30 dager. Det betyr at du har åpent kjøp i hele denne perioden, og kan sende tilbake varen og få pengene igjen. Hvis du ønsker å angre ditt kjøp må du selv stå for returfrakten. 

Vi garanterer refusjon på alle varer, så lenge de er i ubrukt stand når de returneres. Alle merkelapper, etiketter og originalforpakninger* må fortsatt være intakte, og varene kan ikke være skadet, brukt eller vasket.

*Returadresselappen kan for eksempel ikke klistres direkte på skoesken.

På grunn av hygieniske årsaker godtar vi ikke returer av:
Smokker og tåteflasker
Undertøy
Badetøy
Øredobber
Hårbånd, diadem og klemmer

Fraktkostnader
29 NOK, Fri Frakt over 999 NOK (PostNord)

Ved bestilling til butikk er fraktkostnaden 0 NOK

Forventet leveringstid
3-5 arbeidsdager (PostNord)

Samarbeidspartnere for våre leveringer
Vi samarbeider med PostNord for levering av bestillingen din. Vi har valgt PostNord som distributør, hovedsakelig på grunn av deres mange utleveringssteder og deres raske og pålitelige leveringer. Dette gjør det mulig for oss å være så tilgjengelige som mulig for våre kunder.

Produkter på lager
Alle produktene du ser på vår hjemmeside er tilgjengelige dersom ikke annet er nevnt. 

Priser og betaling
Alle priser som oppgis på Babyshop.no er inklusive moms. Fraktkostnaden på 29 NOK kommer i tillegg. Ved bestilling til butikk er fraktkostnaden 0 NOK. Kampanjetilbud på produkter gjelder så langt lageret rekker, om ikke noe annet oppgis av Babyshop.no.

Click to Collect
Velg Click to Collect når du handler hos oss på Babyshop.no, som betyr at du enkelt kan gjøre en bestilling på nett og hente i nærmeste fysiske butikk. 

Pakken kommer frem ca. 3-5 virkedager senere, avhengig av hvilken butikk du har valgt. Ved bestillinger etter kl 16.00 og på helger og helligdager sender vi pakken fra vårt lager førstkommende virkedag. Butikken sender SMS når varene er klare for henting. Om pakken ikke hentes innen 14 dager, sendes den automatisk i retur. 

Personopplysninger og sikre betalingsløsninger
Vi garanterer at alle betalningsalternativene er sikre. Babyshop.no tilbyr sikker kortbetaling med VISA, MasterCard og Eurocard. Alle transaksjoner er kryptert via SSL (Secure Sockets Layer), og for maksimal sikkerhet bruker vi også 3DSecure. Passord angitt av kunden lagres kryptert. Babyshop.no lagrer en viss kommunikasjon som Babyshop.no har med kunden via telefon eller e-post, for å kunne tilby kunden den service som forventes. Kjøp med kredittkort skjer uten avgifter.

Forsinkelse
Om bestillingen er forsinket har du rett til å heve kjøpet dersom du ikke er enig i den nye leveringsdatoen. Vil du kansellere bestillingen p.g.a. forsinket levering og har forhåndsbetalt, blir pengene returnert til kontoen din innen noen få dager. Har du valgt å betale med faktura, avbryter vi den.

Kjøp/retur og erstatning

Vi sender en returadresselapp med i pakken som skal brukes når du sender varene tilbake. Det er viktig at du sender varene fra samme utleveringssted som du fikk varene levert til. Vi garanterer refusjon på alle varer, så lenge de er i ubrukt stand når de returneres. Alle merkelapper, etiketter og originalforpakninger må fortsatt være intakte, og varene kan ikke være skadet, brukt eller vasket.

Klikk her for å kontakte kundeservice!

Feil eller skadet vare

Når det gjelder klager følger Babyshop.no norsk lov og Forbrukerrådets retningslinjer. Kontakt oss alltid på +47 (85) 290071 eller [email protected] før du sender varen tilbake. Varen må returneres innen 14 dager sammen med en forklaring av skaden eller hva som var feil.

I tilfelle tvist
Tvister om disse vilkårene skal avgjøres ifølge norsk lov. Babyshop.no følger Forbrukerrådets retningslinjer.

RETUR ved "kjøp 3 betal for 2" og andre flerprodukts-tilbud
For produkter kjøpt i noen av våre flerprodukts-tilbud, der en eller flere varer returneres, kommer kunden til å betale fullpris for den/de varer som kunden velger å beholde, fullprisen kommer til å bli dratt fra tilbakebetalingsbeløpet. Om kunden returnerer hele kjøpet, får kunden pengene tilbake for hele kjøpet også.

Er du under 18 år?
Er du under 18 år må du ha tillatelse fra foreldrene dine for å bestille med oss!